• Sitemap
  • Privacy
  • Contact

Menu

  • Home
  • TI Installatie in cijfers
  • Video’s
  • Artikelen
  • Publicaties
  • Zoeken

De gebruiker centraal stellen noemen wij liever mensgericht installeren.

De term ‘de gebruiker centraal stellen’ noemen wij liever ‘mensgericht installeren’.

Voor juiste technische oplossing is ook communicatie met de klant nodig.

In de communicatie met de klant is het belangrijk dat je niet alleen een technisch gericht gesprek houdt maar ook aandacht schenkt aan wat de installatie voor die gebruiker betekent.

Monteurs trainen in communiceren en samenwerken.

Goed communiceren en samenwerken met zorg- en welzijnsorganisaties is belangrijk. En dat je uiteindelijk ziet dat er iets met jouw signalen is gedaan en je hebt bijgedragen aan de gezondheid en welzijn van mensen.

Comfortinstallateur moet ook over sociale vaardigheden beschikken.

Het gaat er om dat installateurs leren om alle zintuigen goed te gebruiken en ook dat ze leren naast een technisch inhoudelijk gesprek ook een mensgericht te voeren en dat ze daarin ook goed worden begeleid.

Soms is de installateur de eerste persoon die iemand in weken heeft gezien.

Signaleren is vooral belangrijk bij mensen die alleen wonen. Want mensen kunnen bijvoorbeeld ook heel eenzaam zijn en dan is de installateur de eerste mens die ze in weken hebben gezien.

Comfortinstallateur ook leren om bepaalde signalen te delen met zorgmedewerkers.

Monteurs zijn nog niet getraind om beroepsmatig te signaleren maar zijn vast wel eens opvallende zaken over gezondheid en welzijn tegen gekomen op een klus. Dat bespreekbaar maken is dan een volgende stap.

Home » Talent ontwikkeling
1 2 | Volgende
  • Sitemap
  • Privacy
  • Contact