• Sitemap
  • Privacy
  • Contact

Menu

  • Home
  • TI Installatie in cijfers
  • Video’s
  • Artikelen
  • Publicaties
  • Zoeken

Vorm van leiderschap beïnvloed leercultuur

Je hebt de krachtige leider die precies vertellen hoe ze het werk gedaan willen hebben en je hebt de leidinggevende die zich realiseert dat je het niet meer in je eentje kunt. Denken dat je alles weet en in je eentje kunt is een beperkte opvatting die organisaties dom houdt. Alleen daarom al is een […]

Formeel leren ook onderdeel leercultuur

Informeel leren kan overgaan in formeel leren als bijvoorbeeld iemand uit nieuwsgierigheid meer wil weten over een onderwerp en zelf voorstelt een opleiding of cursus te gaan doen.

Leercultuur ontwikkelen is niet moeilijk

Stimuleer de natuurlijke nieuwsgierigheid van mensen en da natuurlijke drang om iets beter of slimmer te doen. Door vragen te stellen en terug te kijken op een werkdag van een project creeer je goede basis voor een gezonde leercultuur.

Werkplekleren begint met ontwikkelen leercultuur

Is er in een organisatie ruimte om vragen te stellen, vrijheid om je mening te zeggen, wordt er weleens teruggekeken op een opdracht, dat soort vragen stellen is heel belangrijk voor een leercultuur op en rond het werk.

Werkplekleren is ingewikkeld

Werkplekleren wordt ingewikkeld als je het vooral ziet als formele opleiding, of cursus, met diploma’. Door daar teveel nadruk op leggen wordt het echte leren overschaduwd.

Wat is werkplekleren

Wat is werkplekleren?

Home » Joseph Kessels » Pagina 2
Vorige | 1 2 3 | Volgende
  • Sitemap
  • Privacy
  • Contact